Sakarya Üniversitesinde İçerik Pazarlama Stratejileri ve Başarı Öyküleri

Sakarya Üniversitesinde, “İçerik Pazarlama Stratejileri ve Başarı Öyküsü” başlıklı söyleşi gerçekleştirildi.
Medya Tasarım Kulübü tarafından düzenlenen etkinlikte, Ortak Frekans Kurucusu Hakkı Can konuşmacı olarak yer aldı.
Hakkı Can, yaptığı konuşmada hedef kitle, güven duygusu ve sosyal medya stratejilerine değinerek markaların logo, kurumsal kimlik ve iletişim bilgilerinin güveni artırdığını ifade etti. 2025 verileriyle uygulama sıralamalarını, dijital pazarlama trendlerini, yapay zekanın içerik üretimini nasıl etkilediğini katılımcılara aktaran Hakkı Can, viral içeriklerin markalaşma sürecinde çok önemli olduğunu aktardı.
Viral içeriklerin markalara uyarlanabileceğine de değinen Can, persona ve hedef kitlenin önemine dikkat çektiği konuşmasında katılımcıların sorularını da yanıtladı.
Program, belge takdimiyle sona erdi.
56 kez görüntülendi.