“Başarılı Olmak Ne Yaptığını Bilmekten Geçiyor”

“Başarılı Olmak Ne Yaptığını Bilmekten Geçiyor”
06.12.2022
567
A+
A-

Sakarya Üniversitesi (SAÜ) 21 Gün 37 Derece İş Topluluğu tarafından “Yerelden Globale” isimli bir etkinlik düzenlendi.

SAÜ İşletme Fakültesi Toplantı Salonunda düzenlenen etkinliğe Oğuz Holding CEO’su Enes Örer konuşmacı olarak katıldı. Enes Örer; sürekli başarı, holdinglerin gelişimi ve pazarlama hakkındaki görüş ve tecrübelerini öğrencilerle paylaştı.

Oğuz Holdingin piyasa durumundan bahseden Örer bildiğin işi yapmanın başarıya giden en önemli etken olduğunu söyledi. Dünya devleri ile rekabet içinde olduklarına vurgulayan Örer, “Bu işin bir sistemi ve matematiği vardır. Türkiye’de globalde başarılı olacak birçok marka var. Önemli olan derdini anlatma biçimi. Çünkü biz yalnızca ürün değil iletişim de satıyoruz.” ifadelerini kullandı.

Yerelden globale ilerleyişinin ana faktörlerini anlatan Örer, “Gitmediğin, iletişime geçmediğin hiçbir yer senin değildir. Elinin değdiği her yere hâkim olmayı bilmelisin. İşin sırlarından biri olan ihracatı yerinde yapmalısın.” dedi. Yerelden globale ilerleyip başarılı olmanın, ne yaptığını bilmekten geçtiğini söyleyen Örer ürüne eli değmiş herkesi hatırlamanın önemini vurguladı.

Pazarlama sisteminin gıda sektöründe bölgeye göre değişiklik gösterdiğini söyleyen Örer, her bölgenin kültürünün ve damak tadının farklı olduğunu vurguladı. Pazar yerlerini, yerinde seçmenin önemini anlatan Örer önceden tespit etme sisteminin bu süreçteki önemine değindi. Başarılı bir Pazar sermayesine sahip olmanın çağı yakalamaktan geçtiğini aktaran Örer, “Pazarlama yerini seçerken yeni nesli tanımak, araştırmak lazım. Çağı takip etmek zorundayız çünkü şirketler ancak kitlelerini tanıyarak ve inovasyonla büyür.” diye konuştu.

Son olarak kendi çalışma yöntemleri hakkında bilgi veren Örer katılımcılara sektörle ilgili tavsiyelerde bulundu.

Haber-Fotoğraf: Buse Sıla Senemcan
567 kez görüntülendi.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.