Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Sakarya 19°C
Çok Bulutlu

Spor Materyalleri Sergisi Açıldı

Spor Materyalleri Sergisi Açıldı
02.06.2016
126
A+
A-

Sakarya Üniversitesi Spor Bilimleri Fakültesi’nde “Spor Materyalleri Sergisi” açıldı.

Spor Bilimleri ile Eğitim fakültelerinin ortaklaşa düzenlediği sergi, SAÜ Spor Bilimleri Fakültesi Fuaye Alanında sanatseverlerin beğenisine sunuldu. Pedagojik formasyon eğitimi alan öğrencilerin “Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı” dersi kapsamında yaptıkları çalışmaların yer aldığı sergi hakkında bilgi veren SAÜ Spor Bilimleri Fakültesi öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Gülten Hergüner, gerçek yaşamdaki materyalleri spor ortamına uygun olarak alanlara göre uyarlayıp maket haline dönüştürmeyi amaçladıklarını söyledi. Yrd. Doç. Dr. Hergüner, “Mümkün olduğunca az masrafla, ürünlerin gerçek hayatta kullanılır hale gelmesini sağladık. Emeği geçen öğrencilerime, katkılarından dolayı da Spor Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Süleyman Can Kurnaz’a ve Eğitim Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Firdevs Karahan’a teşekkür ediyorum” ifadelerini kullandı.

Öğrenmenin gerçekleşebilmesi için öğrenmenin dış dünyaya hitap etmesi gerektiğini vurgulayan Eğitim Fakültesi öğretim görevlisi Dr. Metin Çengel, şunları söyledi: “Beş duyu ile hitap etme içerisinde Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı dersi, görsel hafızaya önemli bir katkı sağlar. Üç boyutlu materyaller de öğrencilerin konuları hafızalarında tasarlamak adına geliştirilen araçlardır. Bunlara biz çoklu ortam araçları diyoruz. Çoklu ortam araçları ile öğrenmeler daha kılıcı hale gelmektedir. Uzun süre içerisinde öğrencinin yaparak ve yaşayarak öğrenmesini sağlar.”

02.06.2016 – BS
126 kez görüntülendi.

YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.