Orta Doğu (16.09.2012) : İlaçların Yanlış Kullanımı Organlara Zarar Veriyor

Orta Doğu (16.09.2012) : İlaçların Yanlış Kullanımı Organlara Zarar Veriyor
16.09.2012
266
A+
A-

Sakarya Üniversitesi Eğitim ve Araştırma i iastanesi Farmakoloji Anabilim Dalı Öğretim üyesi Yrd. Doç. Dr. Pelin Tanyeri, ilaçların yanlış kullanımının organlara zarar verdiğini söyledi. Tanyeri, sağlık açısından önemli olan ilaçlann bilinçsiz ve kontrolsüz kullanıldığı taktirde ciddi problemlere yol açabileceği uyarısında bulundu. Doktor söylemedikçe ilaçlann kırılarak içilmemesi gerektiğini, kapsül formunda olan ilaçlann açılmadan içilmesi gerektiğini kaydeden Tanyeri, bazı ilaçlann kırılarak içilmesinin mideye zarar verebileceğini ya da ilacın etkisinin çok azalacağını ifade etti.

Orta Doğu Gazetesi – 16 Eylül 2012


266 kez görüntülendi.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.