Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Sakarya 35°C
Az Bulutlu

Metin Yazarlığı Konferansı Düzenlendi

Metin Yazarlığı Konferansı Düzenlendi
22.10.2019
187
A+
A-

Sakarya Üniversitesi Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Topluluğu tarafından “Metin Yazarlığı” konferansı düzenlendi.

SAÜ Kültür ve Kongre Merkezi Prof. Dr. Fuat Sezgin Salonunda düzenlenen konferansa konuşmacı olarak metin yazarı Selma Serdaroğlu katıldı.

“İletişim ağır bir yazıdır”

İletişimin müşteri ilişkilerinden ibaret olmadığını belirten Serdaroğlu, “Ben hiçbir zaman reklam ajanslarında müşteri ilişkilerinde çalışmadım. Zaten pek de sabrım yoktur bu konuda. Pek çoğumuzun zannettiği gibi iletişim işi, bir takım müşterilerin çeşitli sosyal paydaşlarıyla ilişkilerini düzenlemek, geleceğe dönük planlarını yapmak, imajlarını daha da iyi hale getirmek gibi bildiğimiz standart işler değildir” dedi.

Halkla ilişkiler ajansları

İletişim hizmeti veren ajansların günümüzde artık ‘Halkla İlişkiler Ajansları’ olarak tabir edilmeye başlandığını ifade eden Serdaroğlu, ardından metin yazarlığı konusunu katılımcılara örnekleriyle birlikte anlattı. Bir iletişimcinin mutlaka bir imla kitabının olması gerektiğini de vurgulayan Serdaroğlu, konferansın sonunda katılımcıların sorularını yanıtladı.

22-10-2019 / Merve Uçan – Kübra Akçay


187 kez görüntülendi.
YORUMLAR

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.