SAÜ Sosyal Medyada En İyi 100 Arasında

09 Şubat 2018

Sakarya Üniversitesi, SocialBrands’ın yayımladığı BoomSocial endeksinde en iyi 100 marka arasında 79. sırada yer aldı.

BoomSocial verilerini ve BoomSonar teknolojilerini kullanarak markalar için en popüler sosyal medya platformları olan Facebook, Twitter ve Instagram’da 100’den fazla sektörde yer alan 25 binden fazla hesabını inceleyen marka endeksi SocialBrands, Şubat ayı için elde ettiği sonuçları paylaştı.

Sakarya Üniversitesi, aldığı 67 puanla Türkiye’nin farklı sektörlerden birçok ünlü markasını geride bırakarak 25 binden fazla marka arasında 79. sıraya yerleşti.

Sakarya Üniversitesi yanında, Boğaziçi, İTÜ, Ege, ODTÜ, Anadolu, Yaşar üniversiteleri sıralamada yer alan diğer üniversiteler oldu. Üniversitelerin ilk 100 arasındaki sıralamaları şu şekilde oldu:

36. Boğaziçi Üniversitesi

37. İTÜ

54. Anadolu Üniversitesi

76. Yaşar Üniversitesi

79. Sakarya Üniversitesi

90. Ege Üniversitesi

100. ODTÜ

“Eğitim/Üniversiteler” kategorisinde Instagram başlığında yaklaşık 20 bine yakın takipçi sayısı ile 74 puan alan SAÜ, en iyi performans gösteren üniversiteler arasında 5. sıraya yerleşti. SAÜ, aynı kategoride Twitter’da 7’nci, Facebook’da ise 13’nci oldu.

Twitter’da ise yaklaşık 73 bin takipçi sayısı ile sıralamaya giren 118 üniversite arasından 7. sırada yer alan SAÜ, Facebook’da ise yaklaşık 45 bin hayran sayısı ve 2 bin 690 etkileşim ile 103 üniversite arasından 13. sıraya yerleşti.

Sakarya Üniversitesi İletişim Koordinatörlüğü tarafından yönetilen sosyal medya hesaplarından üniversite ile ilgili haberler, duyurular, etkinlikler, fotoğraf ve videolar günün 24 saati anında paylaşılıyor, çevrimiçi anketler aracılığıyla geribildirimler alınıyor.

BoomSocial nedir?

SocialBrands, markaların sosyal medya performansını tamamen tarafsız ve objektif şekilde ölçümleyen bir puanlama platformu. BoomSocial verilerini ve BoomSonar teknolojilerini kullanan SocialBrands, markalar için en popüler sosyal medya kanalları olan Facebook, Twitter ve Instagram’da yer alan 25 binden fazla marka hesabını inceliyor.

Markaların 2018 Şubat ayı performansları mercek altına alınan SocialBrands’de, tüm hesaplar ve sayfalar için hayran sayısı, hayran artışı, sayfa yapısı, sayfa bilgileri, ay boyunca paylaşılan tüm iletiler, ileti türleri, paylaşılan iletilere gelen beğeni, yorum, paylaşım ve retweetler, ileti başı etkileşim oranı, hashtag ve mention kullanımı, bulunulan sektördeki karşılaştırmalı durum gibi onlarca farklı herkese açık performans verileri derleniyor.

08-02-2018 / ST

3.445 kez görüntülendi.
09 Şubat 2018 - 14:59