SAÜ En Başarılı 100 Marka Arasında

Sakarya Üniversitesi, sosyal medyada Türkiye’nin en başarılı 100 markası arasına girdi.

16 Haziran 2017

Sakarya Üniversitesi, sosyal medyada Türkiye’nin en başarılı 100 markası arasına girdi.

Markaların sosyal medya hesaplarını inceleyip puanlayan BoomSocial’ın Top 100 listesine girmeyi başaran Sakarya Üniversitesi Haber Portalı, 19 binden fazla hesabın incelendiği listede 96’ncı sıraya yerleşti.

Sakarya Üniversitesi sosyal medya hesapları SAÜ İletişim Koordinatörlüğü tarafından yönetiliyor. SAÜ’nün çok yönlü iletişim stratejisi çerçevesinde sosyal medyanın birçok aracı kullanılıyor. Üniversite hedef kitlesinin yaygın olarak kullandığı facebook, twitter ve instagram başta olmak üzere birçok araçtan etkin bir şekilde faydalanılıyor.

En iyi 7 üniversiteden biri

Markaların 1-31 Mart dönemindeki sosyal medya performansını değerlendiren SocialBrands, puanlama yaparken hayran sayısı, etkileşim gibi birçok faktörü inceliyor. Sakarya Üniversitesi Haber Portalı, aralarında THY, Turkcell, Koç Holding gibi büyük markaların bulunduğu listedeki 7 üniversite arasına girerek büyük başarı gösterdi.

Sakarya Üniversitesi Haber Portalı, 1 milyon 600 binden fazla iletinin ve yaklaşık 830 milyon etkileşimin incelendiği Nisan ayı sıralamasında 66,35 puanla 100 marka arasında 96’ncı sırada yer aldı. Sakarya Üniversitesi, eğitim kategorisinde yine aynı ayda Twitter sıralamasında 6’ncı, İnstagram sıralamasında 7’nci, Facebook sıralamasında ise 33’üncü olurken, tüm sektörlerde Twitter’da 58’inci, Instagram’da 206’ncı, Facebook’da ise 765’inci sırada yer aldı.

Sakarya Üniversitesi ile birlikte sosyal medya hesapları incelenen ve ilk 100 marka arasına giren diğer üniversiteler ise Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Boğaziçi, İstanbul Teknik, Koç, Hacettepe ile Anadolu üniversiteleri oldu.

Sakarya Üniversitesi’nin her alanda yükselişini sürdürdüğünü ifade eden Rektör Prof. Dr. Muzaffer Elmas, “Sakarya Üniversitesi dünyadaki en güncel değişimleri takip eden bir üniversite. Artık geleneksel üniversite eğitim anlayışı değişiyor. Dünya artık dijital bir köye dönüştü. Sosyal medya, gençlerin kendini ifade ettikleri, gençlere en kolay ulaşabileceğimiz bir mecra. Sosyal medyayı etkin bir şekilde kullanıyoruz. Başarılı bir iletişim ekibimiz var. Bu başarıdan dolayı hepsini tebrik ediyorum” diye konuştu.

31-05-2017 / ST

1.020 kez görüntülendi.
16 Haziran 2017 - 8:55