Kayıt Heyecanı Başladı

06 Eylül 2011

Sakarya Üniversitesi’nde (SAÜ) 2011-2012 Eğitim-Öğretim Yılı kayıtları başladı.

Yaklaşık 14 bin öğrencinin kayıt yaptıracağı SAÜ’de bu yıl, öğrenciler için  “Bina Hasar Durumu Sorgulama Masası” kuruldu. Bu yıl ilk kez hayata geçirilen uygulamayla, öğrenciler oturmak istedikleri binanın hasar durumunu sorgulayabilecek.

SAÜ’de öğrenci kayıtları, 5 Eylül’de sabah Tıp Fakültesi, Mühendislik Fakültesi, öğleden sonra Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve Bilişim Bilimleri Fakültesi’ne yerleşen öğrencilerin kayıtlarıyla başladı. 9 Eylül’e kadar sürecek kayıtlarda yoğunluğu engellemek için bir takım önlemler alındı. Buna göre; 6 Eylül’de sabah İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, öğleden sonra İlahiyat Fakültesi, Sakarya Sağlık Yüksekokulu, Teknoloji Fakültesi, İşletme Fakültesi, 7 Eylül’de, sabah Fen-Edebiyat Fakültesi, öğleden sonra Sakarya Meslek Yüksekokulu, 8 Eylül’de; sabah Sakarya Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu, Akyazı Meslek Yüksekokulu, Ali Fuat Cebesoy Meslek Yüksekokulu, öğleden sonra Ferizli Meslek Yüksekokulu, Hendek Meslek Yüksekokulu, Karasu Meslek Yüksekokulu, 9 Eylül’de; sabah Adapazarı Meslek Yüksekokulu, Geyve Meslek Yüksekokulu, Kaynarca Seyfettin Selim Meslek Yüksekokulu, öğleden sonra Pamukova Meslek Yüksekokulu ve Sapanca Meslek Yüksekokulu’na yerleşen öğrencilerin kayıtları yapılacak.

Kayıt için gelen öğrencilerden, lise diplomasının aslı veya geçici mezuniyet belgesinin aslı, ÖSYS sonuç belgesinin internet çıktısı ve yurt kaydı için fotokopisi, fotoğraflı nüfus cüzdan fotokopisi ve yurt kaydı için fotokopisi, 6 adet vesikalık fotoğraf,  banka dekontu ve Öğrenci Önkayıt Formu isteniyor.

Ayrıca kayıt yaptırmaya gelen öğrencilere, kayıt günleri sabah 11.30’da ve öğleden sonra 16.00’da olmak üzere Kültür ve Kongre Merkezi’nde, Sakarya Üniversitesini tanıtan bilgilendirme-yönlendirme eğitimi veriliyor.

“Bina Hasar Durumu Sorgulama Masası”

SAÜ’ye kayıt yaptırmaya gelen öğrenciler, kiralamayı düşündükleri dairenin hasar durumunu sorgulaması için, “Bina Hasar Durumu Sorgulama Masası” kuruldu. Kayıt yaptıran her öğrenciye “Yerleşmeyi planladığınız ev veya yurt depreme dayanıklı mı?” başlıklı broşürler dağıtılıyor.

Dağıtılan broşürlerde, öğrencilerden kalmayı planladıkları binanın hasarlı olup olmadığını ve bina hasarsız veya 1999’dan önce projelendirilmiş ise binanın yeni deprem yönetmeliğine uygun olup olmadığını öğrenmeleri isteniyor. Eğer bina ile ilgili bu bilgilere ulaşılamadığı taktirde “Bina Hasar Durumu Sorgulama Masası” veya 0 (264) 295 54 21 numaralı telefondan bilgi alınabileceği belirtiliyor.

05/09/2011 – Yunus Cam

6 kez görüntülendi.
06 Eylül 2011 - 12:18