Elektronik Kayıt Nasıl Yapılır?

08 Ağustos 2017

Üniversiteye yerleşen adaylar elektronik kayıt işlemi ile kaydını yaptırabilir.

Elektronik kayıtlar 11 – 16 Ağustos 2017 tarihleri arasında yapılacaktır.

Adaylar e-Devlet Kapısı (www.turkiye.gov.tr) üzerinden elektronik olarak kayıtlarını yapabilirler.

Elektronik kayıt işlemi tamamlandıktan sonra, ayrıca öğrenci işlerine giderek kayıt işlemi yaptırmasına gerek bulunmamaktadır.

Elektronik kayıt hizmetini destekleyen başka bir deyişle elektronik olarak kayıt olabileceğiniz üniversiteleri başlangıç ekranından görebilirsiniz.

Elektronik kayıt işlemini tamamladıktan sonra yerleşilen üniversitenin internet sayfasındaki duyuruları takip etmek gerekmektedir.

Elektronik kayıt hizmetini kullanarak aldığınız belgelerin resmi geçerliliği vardır. Üzerlerindeki barkod numarası sayesinde, teslim ettiğiniz kurumlar tarafından belgenin doğruluğu sorgulanıp teyit edilebilir.

Elektronik kayıt yapabilmek için e-Devlet Şifresi, Elektronik İmza veya Mobil İmza yöntemlerinden birini kullanarak e-Devlet Kapısı sistemine giriş yapabiliyor olmanız gerekmektedir. İşleminize başlamadan önce gerekli e-Devlet Şifresi, Elektronik İmza veya Mobil İmzanızı temin etmelisiniz. e-Devlet Şifrenizi PTT’lere kimliğiniz ile birlikte şahsen başvurarak temin edebilirsiniz. Elektronik veya Mobil İmza temin etmek için ilgili hizmet sağlayıcılarından veya operatörlerden bu hizmeti satın almalısınız.

Bu hizmetten faydalanmak için e-Devlet Kapısı’nda kayıtlı iletişim bilgilerinizin doğrulanmış olması gerekmektedir.

Oluşturulan belgeleri görüntüleyebilmek için sisteminizde PDF dosyalarını görüntüleme özelliği olan (Adobe Acrobat Reader gibi) bir uygulama olmalıdır.

e-Devlet Kapısı’nın adresi www.turkye.gov.tr’dir.

ADIM ADIM ELEKTRONİK KAYIT İÇİN TIKLAYIN

 

Üniversitemizi Yeni Kazanan Öğrencilerin Dikkatine

Okul Ne Zaman Açılıyor?

Öğrenci Numaraması Sorgulama

 

8.228 kez görüntülendi.
08 Ağustos 2017 - 12:24