Derse Yazılma Duyurusu

21 Ağustos 2017

Üniversitemiz 2017−2018 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Ders Kayıtları; Lisans öğrencileri için 11−12−13 Eylül 2017, Önlisans öğrencileri için 12−13 Eylül 2017 tarihleri arasında Sakarya Üniversitesi Lisans ve Önlisans Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği uyarınca elektronik ortamdan danışman onayı ile yapılacaktır. Açılmayan seçimlik ders yerine yeni derse yazılma ile ilave derse yazılma işlemleri tüm öğrenciler için 15-16-17 Eylül 2017 tarihlerinde yapılacaktır.

6-10 EYLÜL 2017 TARİHLERİ ARASINDA T E S T Y A Z I L M A YAPABİLİRSİNİZ.

TEST YAZILMA; DERSE YAZILMA YERİNE GEÇMEZ.

Öğrencilerimizin aşağıdaki duyuruyu dikkatlice okuyarak, ders kayıtlarını belirtilen tarihlerde yaptırmaları ve geçerli bir mazeretleri olmadıkça kayıtlarını “mazeretli kayıt” sürecine bırakmamaları olası mağduriyetleri önleme açısından büyük önem taşımaktadır. (“Sistemden Kaynaklı” mazeret taleplerinde teknik inceleme yapılacaktır.)

Lisans programlarındaki öğrenciler “Bölüm Seçmeli Dersleri” kayıtları için uygulanacak olan sürece ve takvimine özellikle dikkat etmelidir.

DERSE YAZILMA İŞLEMLERİ

1- Öğrenim Gideri yatırma işlemi (normal süresindeki birinci öğretim öğrencileri ödeme yapmaz)

İkinci Öğretim veya Uzaktan (karma) Öğretim öğrencileri ile normal program süresini geçen birinci öğretim öğrencileri derse yazılma işlemi yapabilmek için 5 Eylül 2017 tarihi itibariyle katkı payı/öğrenim gideri ödemesini (derse yazılma yapabilmek için ücretin yatırılmış olması gerekir) yapmalıdır.

Eğitim birimlerine göre ödeme miktarlarını görmek için tıklayın.

Öğrenim Gideri Ödemelerini GARANTİ BANKASI bütün şube veznelerinden, Garanti İnternet Bankacılığı ve Garanti ATM’lerinin Üniversite Ödemeleri kısmından TC Kimlik Numaraları ile yapabileceklerdir. Ayrıca tahsilatlar Türkiye genelinde PTT aracılığı ile yapılabilmektedir. PTT’den yapılacak ödeme işlemlerinde işlem başına 2,50 TL hizmet bedeli tahsil edilecektir.

Bir yükseköğretim programına kayıtlı iken ikinci bir yükseköğretim programına (çift ana dal programları hariç olmak üzere) kayıt yaptıran öğrencilerimiz, İKİNCİ YÜKSEKÖĞRETİM programına ait öğrenci katkı payları, öğrencilerin KENDİLERİ tarafından karşılanacaktır (Bakanlar Kurulunun 22.10.2016 tarih, 29865 sayılı Resmi Gazete Madde 10/3).

2-Adım adım Derse yazılma işlemi:

> https://sabis.sakarya.edu.tr kullanıcı adı ve şifre ile giriş yaptıktan sonra “Öğrenci Bilgi Sistemi” bağlantısını tıklayınız.

> Sol taraftaki menüden “Derse Yazılmayı” seçiniz.

>  Açılan ekranda görülen bulunduğunuz yarıyıl derslerinin tamamına tik koyarak kaydet butonuna basınız.

> Kaydet butonuna bastıktan sonra seçilen dersler menüsünden seçtiğiniz dersleri kontrol ediniz.

>  Seçtiğiniz dersler görünmüyor ise işlemi tekrarlayınız.

>  Derse Yazılma Ekranına dönerek, seçtiğiniz dersler için “Danışman Onayına Gönder” butonunu tıklayarak danışmanınızın onayına gönderiniz.

LİSANS ÖĞRENCİLERİ İÇİN DERSE YAZILMA SÜRECİ

ÖN LİSANS PROGRAMLARINDAKİ ÖĞRENCİLERİN DERSE YAZILMA SÜRECİ

LİSANSÜSTÜ PROGRAMLARI İÇİN DERSE YAZILMA SÜRECİ  

2017-2018 ÖĞRETİM YILI (GÜZ DÖNEMİ) ÖĞRENCİ KATKI PAYI /ÖĞRENİM ÜCRETİ TABLOSU

DERSE YAZILMA DUYURUSUNUNU PDF OLARAK İNDİRMEK İÇİN TIKLAYIN

9.345 kez görüntülendi.
21 Ağustos 2017 - 10:59